AUDIT VAŠEJ FACEBOOK REKLAMY
Počas auditu vašich Facebook reklám vám poviem, ako môžete zlepšiť výkon svojich kampaní. Ak mi dáte prístup do vášho Facebook účtu /toto je potrebné/, tak sa vám pozriem na vaše reklamy. Zhodnotím ako ich máte nastavené a čo by ste mali urobiť, aby fungovali správne. Môžeme audit vykonávať spoločne cez online konferenciu /maximálne 90 minút/, prípadne vám svoj audit nahrám na video a pošlem vám ho. V priebehu auditu online si nazdieľate obrazovky, prejdeme nastavenia účtu i jednotlivých kampaní a následne krok za krokom vám poradím, ako z reklám vyťažiť viac. Konkrétne, prakticky, bez zbytočných omáčok a zdržiavaní.
Prečo so mnou?
S Facebook reklamou pracujem už viac ako 6 rokov. Sám som zistil, že zmeny vo Facebooku a hlavne pri reklamách treba sledovať neustále a prispôsobovať sa im, aby fungovali správne. Mám skúsenosti priamo z praxe, nakoľko okrem svojich reklamných účtov spravujem kampane aj svojim klientom. Rád sa s vami podelím o skúsenosti, ktoré som nazbieral z reálnej praxe pri tvorbe reklamných kampaní pre rôzne odvetvia podnikania.
Ako samotný audit prebieha?
- 1Spoločne naplánujeme online rozhovorNemusíte nikam chodiť. Spojíme sa prostredníctvom online rozhovoru a všetko preberieme online.
- 2Skontrolujeme bezpečnostné nastavenie vášho biznis manažéraBezpečnosť účtu je veľmi dôležitá. Preto sa pozrieme ako máte nastavené overovanie a kto všetko má prístup k vášmu účtu.
- 3Urobíme technickú analýzu nastaveniaPozrieme sa ako máte nastavený pixel, jednotlivé udalosti, prípadne ako pracujete s xml feedom. Ak by bolo niečo komplikovanejšie, tak sa na to pozriem detailnejšie a pošlem vám video nahrávku.
- 4Zistíme vaše ciele Facebook reklamyKeď budeme mať technicky všetko v poriadku a nastavené, tak môžeme prejsť k vašim cieľom pri Facebook reklame. Ja sa vás budem pýtať niekoľko dobre mierených otázok a rýchlo sa zorientujeme a zistíme vaše zámery a ciele.
- 5Prejdeme spoločne nastavenie reklámPri tomto bode sa už konkrétne zameriame na jednotlivé reklamy, ich zmysel, stratégiu, nastavenie rozpočtov, zacielenia aj okien konverzií. Pozrieme sa rovnako na texty, grafiku, prípadne ďalšie prvky vašej kreatívy. Budú nás zaujímať výsledky, na základe ktorých odhalíme fungujúce a nefungujúce reklamné kampane.
- 6Odovzdám vám moje odporúčania z praxePriamo počas auditu vám budem hovoriť, čo naozaj v reklame funguje a čo nie. Nemusíte tak dlho čakať, aby ste mohli zmeny aplikovať takmer okamžite.
- 7Pošlem vám video záznamCelý audit budeme nahrávať online a jeho výstup v podobe videa vám pošlem. Môžete sa tak spätne pozrieť na to, čo sme spoločne preberali.
Aké sú výhodu auditu?
- dostanete odo mňa okamžite konkrétne rady, ktoré vám pomôžu zefektívniť vaše reklamy
- ušetríte čas aj peniaze, cena klasického auditu sa pohybuje od 250 € smerom nahor
- všetky rady môžete aplikovať okamžite do praxe po našom spoločnom rozhovore
- budete mať aj záznam, ku ktorému sa môžete vrátiť
- samotný audit vám budem robiť ja osobne so svojou dlhoročnou praxou
Ako to funguje?
- vo formulári nižšie si môžete túto službu u mňa objednať
- vyplňte formulár
- ak ste podnikateľ/ka nezabudnite vyplniť aj fakturačné údaje / IČO, DIČ, IČ DPH /
- po odoslaní formulára a uhradení faktúry vám pošlem email, kde si dohodneme termín auditu, ktorý vám bude vyhovovať
Cena za službu
Cena za audit uvedený v popise vyššie je 157 € s DPH
Čo o mne napísali:
Dlho sme hľadali niekoho, kto by nám vedel pomôcť s nastaveniami a prepojeniami eshopu so sociálnymi sieťami a pán Tibor Hranicky dokázal vyriešiť naše problémy v krátkom čase a veľmi odborne vysvetlil celú problematiku. Ďakujeme, určite odporúčam
V decembri 2020 sme otvorili e-shop v neziskovej organizácii Úsmev ako dar. Tibor bol okamžite ochotný nám pomôcť a ešte nám ušetril kopu času.
Ďakujem Tibor za kvalitnú analýzu nášho on-line firemného priestoru. Verím, že s Tvojimi dobre mienenými radami a odporúčaniami sa nám podarí zefektívniť a skvalitniť služby ktoré ponúkame. Odporúčam - Tibor odborník v tejto brandži