Pomáham ľuďom zorientovať sa v online podnikaní a učím ich ako to naozaj funguje, aby dosiahli výsledky, po ktorých túžia.
- Začal som online podnikať v roku 2007 úplne od nuly. Bez znalostí podnikania, online systémov, marketingu a samozrejme skúseností.
- Nadšenie a túžba byť úspešný, však bola silnejšia ako ja.
- V roku 2008 som spustil svoj prvý e-shop.
- Postupným vzdelávaním, absolvovaním mnohých kurzov, školení a čítaním dôležitých kníh pre on-line podnikanie som postupne rástol a stúpal po vytúženom "rebríku slávy".
- Nastavovaním, skúšaním a závádzaním rôznych metód a stratégií do praxe som si odskúšal čo naozaj funguje v online svete a čo nie.
- Neskôr som spustil svoj druhý aj tretí e-shop, ktoré stále fungujú.
- Dnes však viem, že ČAS je dôležitejší ako peniaze.
- Po viac ako 13 rokoch online podnikania som zistil, že čas strávený online vzdelávaním mi síce priniesol úspech, ale ak by mi v roku 2007 podal niekto pomocnú ruku a pomohol mi v mojich začiatkoch, ušetril by som množstvo času, ktoré som mohol venovať rodine, deťom, alebo svojím koníčkom. Veľa peňazí som "vyhodil do vzduchu" za svoje skúšanie spôsobom pokus-omyl.
- Vyvarujte sa zbytočných chýb, ktoré som na začiatku svojho podnikania urobil aj ja a zaplatil som za to.
- Prečo práve JA vám môžem pomôcť?
- Viem aké to bolo v mojich začiatkoch a ako dlho mi trvalo dosiahnúť svoj cieľ. Preto ak chcete aj VY dosiahnúť svoj online úspech za oveľa kratší čas, neváhaj ma kontaktovať.
- Spoločne krok po kroku vyladíme VÁŠ online biznis a naštartujeme ho tým správnym smerom.
- Pripojte sa ku komunite začínajúcich online podnikateľov.
Pôvodne som chcel písať svoj rozsiahly príbeh v tretej osobe. Bol by bol dosť dlhý, vzhľadom na moje reálne skúsenosti z praxe a pravdepodobne málo ľudí by ho prečítalo v tejto rýchlej dobe až do konca. Rozhodol som sa ho skrátiť a písať svoj príbeh zmysluplne.
Moje meno je Tibor Hranický a svoj prvý e-shop som spustil v roku 2007. Odvtedy pretieklo Dunajom veľa vody a svoje skúsenosti by som rád odovzdal ľuďom, ktorí chcú napredovať vo svojom on-line biznise, ktorí sa chcú vzdelávať a prijať praktické rady z praxe.
Napíšem Vám 3 dôvody, prečo ste práve teraz na správnom mieste:
1/ Bez práce nie sú koláče.
Áno, toto príslovie platilo, platí a bude platiť. On-line podnikanie je tvrdá práca, ktorá vyžaduje aktivovať všetky bunky vo vašom mozgu, aby ste dosiahli svoj vytúžený cieľ. Mám rád ľudí, ktorí si dávajú ciele a vytrvalo za nimi idú. Ľudia, ktorí hovoria, že chcú nájsť „najrýchlejší spôsob ako zarobiť“, akoby povedali „nechcem robiť nič“. Zapamätajte si: Vybudovať si vlastný on-line biznis je tvrdá práca a ešte tvrdšia je udržať si ho ako pravidelný príjem.
2/ Nepomôžem vám zbohatnúť od večera do rána, rýchlo a bez práce.
Veľa ľudí sa snaží získať návod, ako sa dá na internete zbohatnúť rýchlo a bez práce. Takto som si to predstavoval pred viac ako 12 rokmi aj ja. Nahádžem do e-shopu produkty, ktoré niekde nakúpim a tisíce sa mi budú pravidelne „hrnúť“ na môj účet. Takto to nefunguje. Poviem Vám, že sa mi síce podarilo získať pravidelný príjem v on-line biznise, z ktorého teraz žijem, ale stálo ma to veľmi veľa úsilia a času. Ak nie ste pripravení v dnešnej dobe obetovať minimálne 3-5 x viac času ako si predstavujete, tak nie som „váš človek“
3/ Ak hľadáte skvelú, najnovšiu a najlepšiu vychytávku ako získať peniaze z on-line podnikania, tak moje rady sa Vám nebudú páčiť
Ľudia sú dnes obklopení všelijakými reklamami, článkami o marketingu a o tom, ako musia mať taký či onaký software. Prípadne dostanú e-mail, ako spraviť malú zmenu na webe, aby ich tržby narástli o 300% a veľa ďalších „lesklých“ noviniek ako obísť systém.
Vravíte, že to máte odskúšané a že vám to funguje? Áno funguje. Ja nehovorím že nie, ale... iba na krátku dobu. To nie je systematické on-line podnikanie, ale sú to iba krátkodobé úspechy založené na nepretržitom nasadzovaní „lesklých“ noviniek. A to je podľa mňa strata času. Preto, ak chcete strácať čas, tak ho radšej venujte rodine, priateľom, alebo svojím koníčkom. Bude to vo vašom živote oveľa prínosnejšie.
Ešte stále čítate môj príbeh? To je skvelé, pretože teraz budem písať o tom ako vám môžem pomôcť.
Od roku 2007 som si v on-line podnikaní toho prešiel veľa. Od skúšania „pokus-omyl“ až po systematické vzdelávanie a zavádzanie teórie do praxe. Dnes viem, že ČAS je dôležitejší ako peniaze.
On-line stratégie, správne nastavenie systému, rady a tipy, postupy pri automatizácií on-line podnikania sú moja vášeň a postupne vám ich budem predstavovať bezplatne spolu s platenými produktami z vlastnej praxe s reálnymi číslami. Znie to neuveriteľne, ale práve som vám napísal, že niečo bude bezplatne a niečo bude platené. Áno, poviem vám to na rovinu, pretože mám rád férovú hru a férovosť aj vyžadujem. Ten, kto stojí o moje rady a služby, ktoré sú podložené dlhoročnou praxou a reálnymi číslami má možnosť znásobiť svoje on-line podnikanie k lepším výsledkom. Viem, dávate si teraz otázku či JA som ten pravý, kto vám dokáže pomôcť.
Ak máte vôľu a chuť byť lepší v podnikaní, môžete „konzumovať“ môj bezplatný obsah. V prípade, že vám bude dávať zmysel to čo hovorím, píšem a uverejňujem, a budete chcieť vedieť viac, tak si môžete kúpiť platený produkt, službu. Ak vám to však zmysel dávať nebude, tak pravdepodobne nie som ten, koho hľadáte.
A teraz niečo konkrétne, aby ste si nemysleli, že „omieľam“ dookola to isté.
Rád pomáham malým podnikateľom v tom ako, kde a čo si nastaviť na facebooku, aby ich ľudia sledovali. Ako spustiť facebook reklamy tak, aby z nich mali slušný výnos za malé investície. Čo je dôležité nastaviť na stránke ohľadom seo a nákupného procesu z dlhodobého hľadiska. Ako prepojiť facebook a instagram tak, aby ste ušetrili 50% svojho času, pretože viem, že podnikatelia majú aj iné povinnosti ako sedieť pri počítači a neustále sledovať čo sa deje na sociálnych sieťach. No a v nepodstatnom rade ako to celé „zautomatizovať“.
Ak ste sa dočítali až sem, tak vám ďakujem a zároveň gratulujem! Je to znak toho, že vás môj príbeh oslovil.
Pridajte sa do mojej uzavretej skupiny na facebooku, kde so skvelými ľuďmi preberáme ich vlastné témy ohľadom on-line podnikania.