Každý z nás, kto predáva niečo cez internet, alebo propaguje firmu, prípadne svoju značku, chce byť úspešný. Často sa stretávam s otázkou: Ako dosiahnem viac objednávok na webe? Túto otázku si kladieme asi všetci. Pravda je však taká, že nie každý vie o možnostiach a príležitostiach ako to dosiahnuť.
Áno, práve hľadanie príležitostí ako navýšiť obrat ja jednou z mnohých možností a riešení. Najväčšie príležitosti prichádzajú tak povediac náhodou. S jednou takouto príležitosťou som sa stretol aj ja osobne a rád by som sa v dnešnom článku podelil s vami o svoju skúsenosť.
Pri „surfovaní“ a hľadaní nových možností ako byť lepší a úspešnejší na internete som natrafil na externú APLIKÁCIU , ktorá ma zaujala natoľko, že som ju okamžite vyskúšal. Ide o aplikáciu s jednoduchou inštaláciou a veľmi dobrou telefonickou podporou.
Ide o zobrazovanie textu s preklikom, v ktorom si vy sami určíte, čo sa bude užívateľom zobrazovať a „lákať„ ich na dokončenie vášho cieľa. Napríklad v prípade eshopu je to objednávka, ako to bolo aj v mojom prípade.
Lákavý nadpis na úvodnej stránke ma presviedčal o zvýšení objednávok od 7 do 18%. Oboznámil som sa s podmienkami a využil možnosť vyskúšať aplikáciu na 14 DNÍ ZADARMO
1/ Keď sa na vašej stránke, webe objaví potencionálny zákazník, začnú sa mu zobrazovať oznámenia o reálnej aktivite ostatných návštevníkov. Vaša web stránka, eshop tak dostane pre zákazníka nový rozmer a návštevníka inšpiruje k vykonaniu akcie.
2/ V oznámeniach môžete nastaviť niekoľko hlášok o aktuálnom stave. Napríklad – uskutočnenie objednávky, stiahnutie ebooku ZDARMA, vykonanie poslednej registrácie, koľko návštevníkov je aktuálne na stránke, top ponuky, ale aj zobrazenie recenzií z heureka.sk pre českých užívateľov zo zbozi.cz
3/ Aplikácia sa dá veľmi jednoducho prepojiť s najpoužívanejšími eshopovými riešeniami a online predajnými systémami na československom trhu.
Aby som však iba neospevoval túto aplikáciu, tak som pre vás pripravil aj reálne čísla z dvoch eshopov.
V prvom e-shope som nasadil túto APLIKÁCIU na 4 parametre, ktoré môžete vidieť priamo na obrázku a priniesla 103,44 €
V druhom e-shope som vyskúšal presne tú istú taktiku a priniesla 386,72 €
Skvelá skúsenosť, ktorá mi v konečnom dôsledku priniesla navýšenie objednávok o 490,16 € za 14 dní. Aj preto som napísal tento článok, aby ste mali možnosť vyskúšať si ju ZDARMA a vyhodnotiť na svojich online projektoch, prípadne eshopoch ako som to urobil ja.
Ďalšie podrobnejšie informácie vrátane FAQ nájdete na tejto stránke.
Prihláste sa k odberu nových článkov